Kaksplus.fi

5. lokakuuta 2011

Naantalin kylpylässä

Lähdettiin torstaina Naantalin kylpylään. Joelin "Gamla mommo" oli sielä kuntoutuksessa, joten päätettiin käyttää tilaisuus hyväksi ja lähteä hänen seurakseen. Reissuun lähdimme minä, äitini "mommo", Sami ja Joel. Torstai-iltana tultiin niin myöhään perille, ettei ehditty uimaan, mutta vietettiin ilta korttia pelatessa. Meidän huone oli todella kiva, ja sinne saatiin Joelille oma sänky.

Aamiainen perjantaina
Perjantaina mentiin heti herättyämme aamiaiselle, jonka jälkeen uimaan. Joel pääsi mukaan porealtaaseen, ja nautti kovasti! Uinnin jälkeen äiti otti Joelin hoitoon, ja syötön jälkeen lähtivät kävelylle Joelin nukahdettua päiväunille. Me lähdettiin Samin kanssa tutkailemaan hotellin aluetta. Sää oli kaunis, pilveetön taivas ja ihmeen lämmin syyskuun viimeisiksi päiviksi. Kävelyllä mommo ja Joel viihtyivät toista tuntia. Samilla oli aika hierojalle, ja koska Joel ei edelleen herännyt, jäin mommon kanssa terassille syömään jäätelöä. Mommo lähti omille teilleen, joten jatkoin Joelin kanssa kävelyä vielä tunnin verran.
Tarkkasilmäinen huomaa äitini vaunuineen kuvassa
Tarkkasilmäinen huomaa myös minut ja Samin laivan kannella
Hotellialue ja pieni ranta
Laiturilla unitunnelmissa
Hotelli sijaitsee kauniissa ympäristössä
Kun Samin hieronta oli päättynyt mentiin kaikki yhdessä pelaamaan minigolfia. Gamla mommollakin oli tauko kuntoutusohjelmastaan joten hän tuli katsomaan peliä. Minä voitin JEEE!

Minigolfia
Joelkin oli iloisena mukana pelissä, tosin keskittyi enemmän hiireen
Minigolfin jälkeen syötiin lounasta ja mentiin uimaan. Tällä kertaa Joel pääsi porealtaan lisäksi ulkoaltaaseen. Lämpö ulkoaltaassa oli +30, ja porealtaassa +37. Normaaliin altaaseen ei raaskittu Joelia ottaa kun vesi oli vain 27 asteista. Saunassakin käytiin ja Joel oli todella innoissaan, hihkui ilosta ja naureskeli koko ajan sekä uimassa että saunassa.

Kylpyläalueella ei valitettavasti saanut kuvata, joten ei uintikuvia tälläkertaa

Illemmalla käytiin Samin kanssa kuntosalilla, Joel oli mommon ja Gamla mommon kanssa ulkoilemassa. Oli ihanaa päästä kunnolla hikoilemaan treenatessa, kun yleensä oon niin laiska että en mitään jaksa tehdä. Gamla mommo lähti päivälliselle joten me muut käytiin  pikaisesti uimassa jonka jälkeen me mentiin syömään. Minä tilasin todella hyvän pekoni-jauheliha hampurilaisen, Sami ja mommo söivät häränpihvejä.

Nami lempihiiri
Illallisen jälkeen Joel jäi mommon ja Gamla mommon kanssa heidän huoneeseensa, kun me haluttiin Samin kanssa mennä vielä tunnelmalliselle ilta-uinnille. Valitettavasti allas oli mennyt jo kiinni puoli tuntia aiemmin kun aukioloaikojen mukaan, joten ei päästy. Pelattiin sitten vain korttia illan päätteeksi.

Joelin lauantai-aamiainen
Lauantai aamuna mentiin taas aamiaisen jälkeen uimaan. Sen jälkeen Joel meni mommon ja Gamla mommon hoitoon, että saatiin Samin kanssa rauhassa pakata ja siivota huone luovutuskuntoon. Syötiin lounasbuffet, ja pelattiin vielä korttia pari tuntia ennen kuin lähdettiin kotiapäin. Kokonaisuudessaan oli ihana viikonloppu, todella rentouttava, ja kivaa kun saatiin kahdenkeskeistäkin aikaa Samin kanssa.

3 kommenttia:

1. Olipa teillä kaikilla niin mukavaaa! Oi jospa oisin saanut olla mukana! Ihana Joel :))

VastaaPoista
  2. naantalin kaupunki on aivan ihana, varsinkin kesällä :) me asutaan ihan lähellä naantalia :)

(oletan nyt, ettei missään muualla päin suomea oo naantalin kylpylä-nimistä paikkaa ku naantalissa :D)

3. näyttää tosi ihanalta paikalta ! en oo koskaan käyny naantalissa kylpylässä vaikka siellä oonkin paljon viettänyt aikaa :) hotellissa oon käyny istumassa kyllä :D